it can only get better

2008-09-02 23:06:21

Senare på eftermiddagen åkte jag & mi familia till Bergsjö för att gratulera min kusinvitamin. Grattis till han, som fyller 15år idag. :> Där blev det fika, tårta och en massa snack om både det ena och det andra. Det är ingen idé att gå in på detaljer, men kul var det i alla fall. Efter besöket hos kusinvitamin, åkte vi även en sväng till mormor & morfar och hälsade på. They really are the best! <3


När jag kom hem så var det Ugly Betty som gällde och efter det kollade jag på en film på trean, "The perfect man". Ganska bra faktiskt!
Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till två Sex and the City-avsnitt, as usual. Goodnight! :*




what am i supposed to do?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0