fredag & lördag

2008-09-20 14:32:47


Fredagskvällen började med att jag åkte till Sunkan till klockan sju
och där var såklart en massa underbara & roliga folk.
Vi började med att käka tacos, gött vare! Det var typ evigheter sen jag käka det sist. ;o
Sedan gick vi vidare till ölspelet, riktigt kul, men blev ganska boring tillslut.
Och vad är en fest utan lite kaos? Jo, såklart blev det lite kaos, men det ordnade upp sig någorlunda iaf.
En grym förfest iaf.

Vid elva tiden någon gång gick vi in på Stadt och där hade jag fruktansvärt kul.
Vart riktigt besviken dock. Maskinen & Snook-Oscar var gryyyma (ofc!),
men det tog en jäkla tid för dem att börja och när dom väl började så spelade de i ungefär i 20min typ.
Det kändes som så i alla fall. Det var helt fucked up, blev så sur.

Jag & Nisse inne på Stadt.


Kvällen kan sammanfattas som grym, fast samtidigt helt fucked up.

ett svar på det som har hänt det är allt jag vill ha.


idag är det en bakis/depp-dag, and i hate it!
Jag hade funderingar på att gå ut ikväll igen, men jag tror fan inte det blir så.
Det blir nog en hemmakväll. Tänkte kolla på några filmer; "Wanted" och "Hancock".
Har velat sett dem rätt så länge nu, har hört att dom är jättebra. Har ni sett någon av dem?
Nä, nu pallar jag inte sitta här längre. Hoppas ni får en bra kväll. Jag uppdaterar er senare.




jag kan inte få det ogjort,
men jag antar att man alltid sårar den man älskar.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett båda, och hancock är bäst! wanted är också rätt bra.

2008-09-20 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0