i'm so sick.

2008-09-13 02:09:43

Hej allihopa.  Hur är det med er idag? Jag hoppas det är bra i alla fall. Med mig var det dock inte så bra med imorse.
Imorse vaknade jag med världens huvudvärk imorse, men jag tänkte att det skulle gå över - men icke. Det slutade med att jag fick gå ut och spy. Mysigt, ehee... not. Så jag blev hemma idag. Jag tog två alvedon och sen la jag mig och sov, vilket jag gjorde till kl. 16.00 ungefär.
Då kom mi familia hem och när mamma såg mig så tyckte hon jäkligt synd om mig. Hon sa att jag såg alldeles likblek ut - och bra mådde jag då inte. Jag kände mig riktigt svag och liten, hade ont i hela kroppen och ja, usch... Lite läskigt faktiskt. Men hon pigga upp mig med att hon hade köpt VeckoRevyn åt mig, det gillades! 

Så, det blev en hemmakväll för min del ikväll och jag kände att jag verkligen behövde det. En chill-kväll, liksom. Vi åt en riktigt god middag och snackade lite skit. Resten av kvällen spenderades dock framför datorn, men jag kollade på en massa GossipGirl avsnitt , don't you just love it?! Sedan kollade jag & sis på de nya Top Model-avsnitten, eftersom vi har missat dem när de gick på tv:n. Min favorit just nu, är Fatima. Vilken är din favorit?



Min huvudvärk har blivit sååå mycket bättre nu (tack&lov). Så imorgon blir det utgång, med Jenkan. You and me, babe! Någon mer som ska ut imorgon? (: Wellwell, nu är det läggdags. Goodnight! Sweet dreams..



as we were so perfect, so happy...
your love was a lie!






Kommentarer
Postat av: Malin

FATIMA? Lol what -.-



Tjejen med jättekort blondt hår är bäst och snyggast. Minns dock inte vad hon heter. Hon hade iaf ena sidan rakad innan dom gjorde om dom.

2008-09-14 @ 00:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0