goodnight

2008-09-07 23:47:13

Hello! Jag tänkte bara uppdatera er om min kväll, innan jag går och lägger mig.
Ikväll så har jag färgat mitt hår (äntligen!) och jag blev jättenöjd. Jag använde samma hårfärg, som jag använde förra gången, eftersom jag tyckte att den var så bra. Garnier Nutrisse Cream, den är riktigt bra! Tips!


Ett plus är att det luktar så gott, efter man har färgat håret. Så inatt kommer jag ligga och lukta på mitt hår, hela natten. (haha!).

Även att jag nyss kollade på "Hitch", på trean. Den är ju bara så gryyym, eller rättare sagt - Will Smith är så gryyym. Var det någon mer som kollade på den ikväll?

Sis skickade även en låt till mig idag, Shwayze ft. Cisco - Buzzin.
Har blivit lite av en favorit nu, jag vet inte riktigt varför, men den är riktigt skön att lyssna på.

Imorgon har jag sovmorgon till kl. 12.00, då ska jag ha Samhällskunskap och efter det slutar jag (alltså kl. 13.00). Känns lite ovärt att åka till skolan då faktiskt. Skulle helst bara vilja ligga hemma och sova, men vi har genomgång på en grej och jag kan verkligen inte vara borta från skolan. Det slutar bara med att jag fortsätter göra så, vilket resulterar att jag kommer få lika hög frånvaro som förra året och så ska det inte bli i år, igen. Hell no. Well, nu är det läggdags. Goodnight.




i'm sorry, but i don't know what to do anymore.
but i guess you always hurt the people that you love, huh?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0