i'm moving on...

2008-09-15 22:39:29

Hello. Sorry att jag har varit så seg på att uppdatera er, så jag tänkte göra det lite snabbt nu innan jag går och lägger mig.

Jag & Jenkan <3


I lördags (på dagen) så åkte jag, mamma och min syster till mormor & morfar. Och jag övningskörde (y) Väl där hos mormor & morfar så fikade vi. Mormor hade precis gjort äppelkaka och vaniljsås, så det svullade vi i oss, göttans.
När jag kom hem sen gjorde jag mig i ordning och sedan (på kvällen) åkte jag vidare till iggesund (av alla jäkla ställen säg, haha! ;>). Jag åkte till Thompa & Marre på förkrök, där Jenkan redan hade satt igång. Det var riktigt kul. Jag & Jenkan hittade även Martins kamera, som ni kanske ser. Vi hade jäkligt roligt iaf.


Bästaste Jenkan! <3

Sedan drog jag & min brud på Stadt, där det var galet kul. Jag drog även på August en sväng, med Loffe & Dahlén, där jag också hade kul. Jag träffade även min söt-Lisa där, det gillades!
En riktigt kul kväll faktiskt, så nu längtar jag bara till nästa helg, då vi ska fira Sunkish! <3



Söndagen var däremot en riktig depp-dag, usch. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det är helt ofattbart. Men jag hoppas du har det bra där du är nu.



Vila i frid, Robin Berg. (F)


http://www.123minsida.se/riprobinberg/


Idag blev jag hemma från skolan. Jag palla inte gå till skolan och ha en "lektion", eller vad man nu ska kalla det, en timme ungefär och sen åka hem. Jag stannade hellre hemma och gjorde någonting vettigt istället. Vilket jag har gjort. Idag har jag städat mitt rum (ja, jag har varit duktig!) och jag har även möblerat om lite. Det blev asnice. Jag har även kollat lite på ikeas hemsida och hittat lite grejer som jag ska köpa till rummet. :) + att jag även har varit duktig och pluggat. Men imorgon ska jag till skolan i alla fall, börjar kl. 8.05 och slutar 11.55 (y)
Btw, så tror jag att jag börjar bli förkyld (DAMN!). Jag har fruktansvärt ont i halsen, men jag hoppas det blir bättre under natten. Jag orkar inte bli sjuk nu. :< Nä, nu ska jag lägga mig och somna till gossip girl. Godnatt, xoxo.



you had your fucking chance and you blew it. now it's to late... 
you don't deserve me anyway :) have a great life, looser.




Kommentarer
Postat av: Lisa

De kommer bli bra med allt <3

2008-09-15 @ 23:32:27
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0