vilken jäkla tur!

2008-09-04 19:20:09

Vi hade en jäääkla tur idag i alla fall. Vi fick sluta 2 timmar tidigare idag, så jag & cicci hann med 14.15 bussen hem. Då blev jag skapligt glad. Palla gå till kl. 16.00 då,? not. Så det var asnice.
När jag kom hem så blev det inte mycket gjort direkt, jag la mig och kollade på tv och råka slockna i soffan (ofcourse?). Jag förstår verkligen inte hur jag alltid lyckas göra det, JÄMT efter skolan. Och det händer ju inte bara en gång, utan varje dag, haha! Helt sjukt, men det är skönt att sova. ;>
Nu tänkte jag packa, eftersom imorgon efter skolan så ska jag åka till min emma (♥) dirr och så ska vi göra oss i ordning och så, för att sedan dra vidare till thomas på förkrök. Sedan blire g-fest. Någon mer som ska dit?

Sedan ikväll lär det nog bli en lugn & mysig kväll framför teven, med familjen. Först så är det Idol och efter det är det Heroes (!). Lite paff jag blev då dom sa på tv:n att det var det ikväll också. Jag som hade för mig igår att de sa att nästa avsnitt skulle vara nästa onsdag, but i guess i was wrong. :) Så kolla på Heroes ikväll kl. 21.00 på fyran, DO IT.



lyckan kommer och lyckan går...
ena stunden är det bra, den andra stunden inte
wtf, make up your fucking mind!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju gamla avsnitt ju?

2008-09-04 @ 21:14:12
Postat av: SVAR

Nej, det är nya.

2008-09-04 @ 23:03:56
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0