coloran

2009-04-07 15:18:32

Idag kände jag att det var dags att färga mina ögonbryn igen och jag använder mig av den här sorten och jag tycker den fungerar utmärkt!

Coloran Svart, permanentfärg för ögonbryn och ögonfransar.


SÅ HÄR GÅR DET TILL:

Steg 1: Först ska man se till att ögonfrasar och ögonbryn är torra och fria från fett, créme och mascara.


Steg 2: Man blandar ihop blandningen och sen lägger man på färgen på ögonfransarna eller ögonbrynen, vad man nu än väljer att färga, och låter det verka. Efter 5-20 minuter tvättar man bort färgen med en svag tvållösning. Ju längre tid desto mörkare nyans


Steg 3: Till sist, men inte minst, resultatet. Svårare än så är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0