effektiva tisdag #2

2009-04-14 16:39:45

Efter att jag hade fixat båda jobbintervjuerna, så åkte jag vidare till Wahlmans och med dit hade jag massvis med folk med mig. Mamma, sis, Carro & Maja hjälpte till och gav mig smakråd. Det var verkligen deras förtjänst att jag köpte mitt balklänningstyg. Om jag inte hade haft med mig dem, så hade jag kunnat velat på i flera månader till. Tack för all hjälp! Och det bästa med dedär tyget var att det fanns tillräckligt med tyg utav det, så jag kan få min klänning som jag hade sett ut från början i alla fall, som är = LYCKA! Och som ni ser på bilden har jag även köpt balhandskar också. Nu är det inte lång tid kvar...


Tyget är mörkgrönt och handskarna är crémevita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0