effektiva tisdag #3

2009-04-14 16:46:14

Om ni läste min blogg igår, så läste ni nog att jag hade tänkt ta hål i öronen igår när jag var i Sundsvall, men det blev inte av. Well.. idag bestämde jag och mamma oss för att åka in till stan, så nu är det gjort. Nu har jag hål i öronen!

Jag kan ju säga att jag var inte lite nervös heller. Jag var så nervös så jag skakade. Kunde lika gärna ha svimmat på den där förbaskade pallen som jag fick sitta på, usch. Men det är otroligt skönt att ha det gjort nu i alla fall och jag är riktigt nöjd. Mina öron känns dock fortfarande stora som elefantöron och dunkar nå fruktansvärt, men det går väl över snart. Nu slipper jag höra allt tjat om att jag ska ta hål i örat någon jäkla gång, som jag har fått höra i flera års tid av mamma & sis, vilket känns skönt (haha!) Jag är som sagt väldigt nöjd. :)

Resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0