en flygande katt

2009-04-01 14:14:38

HAHAHAHA! Jag måste bara berätta för er om någonting roligt och helt cp som hände mig igår. Det var såhär... Jag låg i sängen och kollade på Vänner och min katt var på goshumör. Efter en stund så gick han och kurade ner sig vid mina ben, som han typ alltid gör, och somnade. Efter att det kanske hade gått en sisådär 15-20 minuter så helt från ingenstans så flyger min katt rakt upp i luften och sen sprang han och gömde sig (jag har ingen aning om varför). Han var kanske en halvmeter uppe i luften och jag skämtar inte heller! Först så blev jag rädd, för jag menar - hur ofta ser man en katt flyga en halvmeter upp i luften bara sådär utan anledning liksom? Men sen så skrattade jag bara åt det, för det såg jäkligt roligt ut.

Spola fram till 2.38, så såg det ut typ. Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0