en liten break från pluggandet

2009-04-01 19:31:24


1. Vad heter du?  Benitha Hägglund
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är redan nöjd med mitt namn.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Isabelle eller Belinda
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? I lilla byn Vattrång
7. Bott utomlands? Nixpix
8. Flyttat antal gånger? Har bara flyttat en gång i mitt liv.
9. Vart skulle du vilja bo? I stan, Stockholm, Göteborg eller New York

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 1.62 cm
2. Hårfärg och frisyr?
Svart/mörkbrunt långt hår, uppklippt med snelugg
3. Ögonfärg?
Grön/bruna
4. Mest nöjd med?
Ögonen
5. Minst nöjd med?
Så ska man inte tänka höörrrnii!!
6. Skostorlek?
36/37
7. Glasögon?
Nixpix
8. Har du några piercingar/tatueringar?
Navelpiercing, men ska ta hål i öronen också

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Min skinnjacka som jag köpte i somras är jag helt såld på!
2. Vad använder du just nu för skor?
Converce och mina adidas-skor
3. Favoritfärg på kläder?
Härliga pasteller, men även diskreta färger så som vit, grå och svart
4. Favoritmaterial på kläder?
Allt möjligt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Åhåå, det är en massa saker det. Vår/Sommar kläder ska införskaffas så snart som möjligt!
6. Favoritaffärer?
Gina tricot, H&M, Vero Moda, Bikbok, Monki
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Inte så mkt nu, eftersom jag håller på att spara till Bulgarien-resan. Men annars så går det bara på några hundra, eftersom jag lever endast på studiebidraget. Jag längtar tills jag får ett jobb, som är = benta goes shopaholic.

BLANDAT

1. Vad heter din morfar?
Det är inte din business!
2. Var har du i din:

a) Jackficka just nu?
  Inget
b) Jobbväska just nu?
Ain’t got one
c) Handväska eller liknande just nu?
en kalender, en massa småmynt som ligger löst, en powerade och en penna.
3. Vad är du beroende av?
Kladdkaka med glass, snus, musik, kläder
4. Vilket land kommer du i från?
Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du?
Nivea
6. Vad tror du på?
Kärlek
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Nada
8. Vad köpte du senast?
Minns ej.
9. Har du nåt husdjur?
Alix, min kissekatt
10. Var bor du i?
En villa

Nu måste jag plugga vidare, CIAO! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0