INTE MIN DAG

2009-04-20 20:28:50

Vad är det för fel på den här dagen egentligen? Allting blir ju bara fel, fel, fel... Detta är verkligen inte min dag, helt enkelt. Som ni kanske har läst i mitt tidigare inlägg, så började inte denna dag så speciellt bra. Well... den har inte blivit ett dugg bättre. Igår hittade jag en riktigt snygg bikini på nelly som jag tänkte beställa nu, men vad händer? Jo, den finns inte längre. Vad less jag blir. Varför blir det aldrig som man vill för? Och får jag fråga - varför de tar bort alla snygga bikinis nu när det snart är sommar (?!) gaaah. Det är så typiskt när man väl hittar någonting man vill ha.

Finns det någon annan eller är det bara
jag som har haft en riktigt crappy dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0