klantarsel!

2009-04-20 12:27:27


Ibland så vet jag inte hur jag lyckas. Nu undrar ni säkert hur jag lyckades med dehär? Ja, då ska jag berätta för er. Jag var i ordning gjord och klar och skulle precis till att gå till bussen. Men så kände jag att jag blev törstig och skulle skynda mig för att dricka ett glas vatten innan jag skulle gå vidare till bussen - men vad händer? Jo...

När jag tar ut glaset ur skåpet, så tappar jag det. Och inte på vad som helst, utan på flera andra glas som stod på diskbänken. Vilket resulterade i att de åker ner i golvet och kraschar mitt framför mina fötter. Som var = att det var fullt med glas överallt och jag kunde inte ta mig förbi. Jag försökte, men då fick jag en glasbit i foten. Som i sin tur var = att jag missade bussen och blev hemma idag (eftersom nästa buss går kl. 15.23)

Tillslut så lyckades jag ta mig till matbordet och stolarna, som jag klättrade över (det måste ha sett väldigt roligt ut). När jag insåg att jag missat bussen, så skulle jag sopa ihop skiten så inte både katten och jag skulle kliva på det. Men så hittade jag inte sopen efter ett bra tag och så, ja... efter att jag hade hittat sopen, sopat undan allt glassplitter, så satte jag mig i fåtöljen och surade.

Ett klantarsel är vad jag är, suck... Bra början på skolveckan, ehee.. NOT. Pratade nyss med Linnéa (♥) och hon bara skrattade när jag berättade för henne, vilket jag förstår - jag skulle själv ha skrattat om det hänt någon annan. Skadeglädjen är den bästa glädjen.

Det värsta är att jag inte är förvånad, för det är inte direkt första gången jag lyckas med någonting riktigt klantigt, som till exempel; fastnat med en fot bakom ett element, sprungit in i ett element (det hände dock när jag var liten) och så har jag tappat en pära i ett mjölglas (hur jag nu lyckades med det är ännu olöst) and so on, and so on... Ni förstår vad jag menar? Nu är ni nog inte förvånade längre.

Som tur är så missar jag nog inte så mycket idag, för på samhällen och religionen är det eget arbete och på naturkunskapen kommer vi att anteckna, men det är bara att jag kopierar det av någon sen. Wellwell, kanske dags att fortsätta med gårdagens pluggande. Uppdaterar er någonting senare!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahahha!

Du är också ganska duktig på att kliva på glas. Hela glas.

2009-04-20 @ 13:48:17
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/
Postat av: Svar; Bea

Ja, justia! Det med... -.-

2009-04-20 @ 15:31:37
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Natta

Vinn biljetter till modevisning med sofis mode & Tommy Hilfiger

2009-04-21 @ 18:18:52
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0