Saturday

2009-04-04 23:09:03

Skönt med helg, mhm! Jag vaknade ganska tidigt, men orkade inte kliva upp förrän klockan var tolv. Det gjorde inte så mycket, med tanke på att det är helg. Under hela dagen har det varit sjukt fint väder. 28º hade vi på altan idag, lite härligt! Är våren här för att stanna nu? I hope so.


Nu på kvällskvisten fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att städa, samt möblera om lite. Nu är jag klar med det och mitt rum känns sååå mycket mysigare nu. Som ni kanske har märkt så blev det en hemmakväll för min del. Riktigt skönt måste jag säga, eftersom då går inte hela söndagen åt till att ligga i sängen, vara bakis och tycka synd om sig själv. Na-ah! Imorgon blir det plugg och sen drar jag iväg till E, som jag saknar som en tok. Wellwell, blir kanske någon till uppdatering innan jag går och lägger mig. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0