LYCKA!

2009-04-06 18:10:44

Är nyss hemkommen från skolan och det har faktiskt varit en bra dag idag. Dagen började med att jag fick kuvert ifrån Kjell, som innehåll mitt engelska c betyg, och jag blev godkänd! LYCKA! Jag fick även tillbaka religionkunskapsprovet och inlämningsuppgiften som jag var så orolig över och det fick jag G och VG på. På onsdag tänkte jag leta upp läraren och prata omdöme med henne innan hon går vidare på mamma-ledighet, för att få lite mer info över vad jag kommer att få i betyg.
Vi hade även sån tur att vi fick sluta tidigare från religionen, så jag hann gå på stan en snabb sväng med brudarna, samt mamma, sis & David. Jag köpte lite nödvändigheter så som:

Compact Powder - H&M
Isadora Hydralight - H&M

Tänk vad härligt det kommer bli sen i sommar när man inte behöver använda sig av det och man istället har en härlig solbränna. Det längtar vi till! Nu blir det mat, ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0