ett hopplöst fall?

2009-04-27 18:46:24

Denna dag började riktigt bra, med en sovmorgon till kl. 12.00. Vem gillar inte det liksom? Sedan när man kom till skolan så hade vi samhällskunskap och naturkunskap, vilket var a piece of cake. Men sista lektionen som var religion var skandal. Våran nya lärare är helt hopplös. Han har sagt, de tre senaste lektionerna, att vi ska få jobba med våra instuderingsfrågor som ska vara inlämnade nästa vecka, men det har inte blivit av. Istället har han pratat om det mest oviktigaste faktan som finns. Även att han på denna lektionen skällde han typ ut L, bara för att hon frågade om han hade skrivit ett "u" eller ett "n". Ett hopplöst fall? Men som tur är så har vi fixat så att rektorn ska sitta med på nästa lektion, men då kommer han säkert att smöra på - jag menar, det är inte direkt första gången det händer. Min klass har haft världens otur med lärare, så detta har vi gått igenom ett antal ggr.

Runt 17.00 var jag hemma och då var vi inte så speciellt hungriga, så middagen bestod av en baguette med ishavsröra, sallad och en massa annat gott. Nu blir det plugg fram tills kl. 21.00, för så ska jag kolla på Spårlöst och en massa annat bra. Sen ska jag försöka se till så att jag går och lägger mig i lämplig tid. Men vi får väl se hur det går. Nu: plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0