goodnight sweethearts!

2009-04-08 23:41:44

Star Wars är lika förvirrande varje gång att kolla på, men jag börjar förstå det lite bättre nu, I think? Haha, jag låter som värsta nörden. But I don't give a shit. Kul var det att titta på i alla fall. Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig och somna till en film.

Imorgon är det Media-dag och vi får väl se hur det går, med tanke på att det (för första gången) är lärarna som har arrangerat den. Ohmy, det är bara att hålla tummarna. Jag har även fått min kamera att fungera (thank god!), så imorgon kommer jag att ta med den och ta lite bilder - så ni får se hur en Media-dag går till, höhö. Goodnight sweethearts! :*


Bjuder på en bild från förra media-dagen.
En bild från skumtomte-tävlingen - vem kan få in flest skumtomtar i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0