"ja, må dom leva!"

2009-04-08 13:26:05

Dagens första lektion var naturkunskap och då fick vi tillbaka proven. Jag fick G och var bara nån poäng ifrån VG. Vilket kändes väldigt bra, med tanke på att det kändes som att jag skulle få IG dagen innan då jag pluggade.


Efter det skulle vi egentligen ha text, men vi hade knappt någon lektion - utan istället hade vi ett litet kalas. Haha, vi på Media är lite speciella - in a good way! We have this thing att när någon fyller år, så bjuder hon/han på fika, och nu idag var det Klaras, Stinas och Vickans tur. De bjöd på allt möjligt smått och gott, så som tårta, kladdkaka och saft. Det hade brudarna gjort bra, för gott var det! MMMUMS!

Efter det fixade jag lite grejer och sen bestämde jag mig för att åka hem. Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med igår - samhällsrapporten, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0