en kanon kväll!

2009-04-12 15:36:42

Gårdagens utgång började med förkrök hos Sunkan och sen drog vi vidare till Stinas kusiner. Den kvällen bjöd på många festligheter och härliga skratt, gott tilltugg, lite skitsnack, gitarr-spel och jag lärde känna en massa nytt trevligt folk.



Bilderna är tagna ifrån EmmaSundsBlogg.

Väl där inne på Stadt dansade jag så mycket att mina ben gör ont idag (träningsvärk? haha!). Såklart så spårade det ur lite, as usual, men det var ändå en kanon kväll. Tack för det! PUSS!

Bilresan hem var förjävla rolig. Anna var lite för full, haha! Bland annat så öppnade hon bilfönstret påvägen hem och vi andra i bilen frågade om hon mådde bra. Då svarar hon "Det är skönt med lite frisk luft på pannbenet" och "Jag har ingen känsel i benen, men det e luuuuugnt!". Haha! Ni kanske inte tycker det var så roligt, men om ni hade varit med så skulle ni förstå hur roligt det egentligen var och såg ut.

Nu idag mår jag inte alltför bra, men det hinner jag inte tänka på just nu. Jag måste ta och skynda mig att göra mig iordning, för jag ska på påskmiddag hos mormor & morfar, cya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0