tråkiga söndagar

2009-04-05 23:28:02

Varför är söndagar så förbaskat tråkiga för? Idag har det varit en sjukt tråkig dag med tråkigt väder. "Det är vad man gör det till"... Ja, det kanske ligger någonting i det. Mina söndagar går vanligtvis åt till att plugga och inte bröt jag det mönstret idag heller. Jag trodde dock inte att det skulle ta sån tid som det tog (lite av en tidsoptimist? mjaa), så det blev tyvärr inte så att jag träffa E ikväll. Men inte gnäller jag för det. Jag fick, det jag skulle göra, gjort och imorgon åker jag förmodligen till E direkt efter skolan och sen kommer jag att vara där hela tisdagen också. Puss på det! Jag längtar som en tok. Så nu några dagar framöver kanske det inte blir så många uppdateringar, men den som lever får se.

Glöm inte att svara på min undersökning
som finns i mitt tidigare inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0