en rolig dag i staden

2009-04-28 17:24:30

Idag var man ledig och jag bestämde mig för att åka in till stan och  göra några ärenden. Så jag tog 11.20 bussen in till stan och drog med mig Jänni. (♥) När vi hade hoppat av bussen, var det bara att hoppa på nästa buss upp till öster. Där åkte vi runt hela stormyra, för att ta med oss Malin, för att sedan åka till Östra skolan. Där tog vi kort på mamma, till mitt reportage, och lekte lite själva med kameran.


Efter att det vart klart, så åkte vi ner mot staden. Vi sprang fram och tillbaka mellan busshållsplatserna och lyckades ändå missa bussen. Men när vi väl klev på bussen och hade satt oss till ro, så knäppte vi lite bilder. Vi hade riktigt roligt, haha! Här är några av de normalaste bilderna på oss:

Jänni & Malin


Jag & Jänni

När vi kom till staden gick vi runt, runt i alla affärer och jag gjorde verkligen ett kap. Jag hittade en snygg klänning på Gina Tricot som var på rea. Även att när jag skulle betala, så fick jag en komplimang för min jacka av kassörskan. Det var kul att höra! :)

Såhär ser klänningen ut.

Efter att vi hade snurrat runt i staden ett tag, så blev vi hungriga. Då kom Malin på att vi kunde gå och käka på Jambo och det var vi alla på. Jag köpte som vanligt en Chicken/Curry macka (godaste mackan, helt klart!), så nu stinker jag curry (haha!). Men det vare värt!

Chicken/Curry mackan tog slut väldigt snabbt, haha.

Efter att vi hade käkat gick vi en till sväng på stan, innan vi åkte hem. Tack för en väldigt rolig dag! ♥ Nu är jag hemma och jag ska sätta igång med pluggandet direkt. Har ett reportage som ska vara klart tills imorgon, så vi får väl se hur det går. Vilka roliga dagar jag har nu då - NOT. Bara plugg, plugg, plugg. Skönt att jag slutar snart - om 31 dagar för att vara exakt. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0