Jag är trött och mina ögon svider

2009-04-28 23:43:57

Jag brukar vanligtvis ha väldigt mycket framförhållning, men hade idag en liten missbedömning. Har ett reportage som ska vara klart tills imorgon, eller på söndag egentligen och då ska allting vara rättat, redigerat och klart. Det är sista lektionen imorgon innan det ska in, så imorgon måste jag redigera eftersom jag inte har programmet hemma.

Och dum som jag är, eller en tidsoptimist som jag är, har inte börjat skriva på det förrän idag. Trodde jag skulle hinna i alla fall. Men som tur är så lyckades jag nästan skriva klart artiklarna ikväll. Jag jobbar, konstigt nog, bättre under press/stress. Hmm..


Behöver jag säga mer? Jag är trött och mina ögon svider. Får fortsätta skriva imorgon på skolan. Nu: borsta tänderna och somna till Navy CIS. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0