i'm gonna make it work!

2009-04-23 16:06:41

Det har varit en väldigt, väldigt dryg dag idag, med bara en massa dryga lektioner. Men jag måste faktiskt säga - sista lektionen tog fan priset! Vi har fått en nya lärare och ehm, jaa... vad kan man säga egentligen? Det finns ingenting att säga helt enkelt, förutom det att han var värre än jag trodde (jag missade första lektionen med honom i måndags). Han kan seriöst prata ihjäl en gråsten - och jag skämtar inte heller.

Men jag måste faktiskt säga att detta har varit en väldigt skön skolvecka ändå. Var hemma i måndags, ledig i tisdags, skola igår, skola idag och ledig imorgon. Kan det bli bättre? I don't think sooooooo. Är dock lite besviken på mig själv just nu. Det var meningen att jag skulle shoppa idag efter skolan och köpa lite nödvändigheter, men det blev tyvärr inte av pga. att jag var alldeles på tok för trött. Men det finns ju en dag imorgon också, så vi får väl se. :)

Wellwell, nu ska jag vara duktig och göra en produktionsplan till mitt TextC-arbete och sen ska jag skriva på min samhällsrapport resten av dagen/kvällen/natten. I'm gonna make it work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0