t o r s d a g k v ä l l

2009-04-10 01:18:31

Efter denna värdelösa skoldag kände jag att jag var i stort behov av en tupplur. Den blev dock inte långvarig, utan det blev att jag satte mig vid datorn och nördade lite tills middagen var klar. Middagen bestod av grillat kött, med potatisklyftor/strips och lite annat gott tillbehör. ÅRETS FÖRSTA GRILLNING, GOTT FOLK! och gott var det (mmmumsfillibabba!)

Efter middagen valde vi mellan att spela "yatzy" eller "med andra ord". Såklart så ville mamma och pappa spela varsitt spel (envisa jävlar), så de fick i sin tur spela "sten, sax, påse" om det och mamma vann, vilket betydde att vi spelade "med andra ord". Kvällens roligaste var ju när sis skrek ut "ARSELBIFF!" (som var med andra ord för "rumpstek", haha!).


Efter två förluster begav vi oss till tv:n och kollade på Star Wars. Detta är i stort sett hur min  torsdagkväll har sett ut. Nu är det läggdags som gäller för mig, så jag orkar med morgondagen. Imorgon händer det grejer, ojoj...


I could care less what you think, I need no permission
did I mention - dont pay him any attention
cuz you had your turn, but now you gonna learn
what it really feels like to miss me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0