fritid, vad är det?

2009-04-29 18:42:02

Detta är vad jag gjorde på text lektionen idag. Jag kunde inte koncentrera mig på att skriva, så det blev till att jag började redigera istället. Vad tycks?


Efter text lektionen var jag och kollade på en modevisning i entrén, vilket var roligt att titta på. När det var slut så bestämde jag mig för att åka hem ändå, eftersom min huvudvärk vägrade ge med sig. När jag kom hem, bytte jag om till bikini fort som attan, gick ut och la mig på altan. Råkade somna ute och vaknade nyss, så jag har stekt hela dagen - hääärligt!


Nu har jag skjutit upp dehär tillräckligt för idag, men nu så blir det plugg resten av kvällen. Fritid, vad är det? Som tur är så får jag en liten break ifrån pluggandet kl. 21.00 till 22.00 då det är Grey's Anatomy, mm-mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0