godnatt!

2009-04-14 01:21:04

Nu sitter jag här, trött som en jäkla gnu, och har precis pratat klart med Thomas i telefon. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, bland annat minnen från i somras. Vi har haft många roliga stunder tillsammans, fastän vi knappt har känt varandra i ett år. Det är helt sjukt om man egentligen tänker efter, som bl.a. cityfesten kommer jag aldrig att glömma och våran studsmatta-mani på alla fester (haha!) Ohmygod.

En stilig bild på mig och Thomas från Stinas 18årsfest. Den bjur vi på!

Nä, nu är det dags för mig att gå till sängs. Det kommer att bli en väldigt jobbig, fast effektiv dag imorgon. Först ska jag typ på två jobb-intervjuer, efter det ska jag köpa balklänningstyg, sen ska jag ta hål i öronen och till sist, men inte minst, så hade jag tänkt att jag och Emma ska betala vår bulgarien-resa. Det är mycket att göra på en och samma dag, men det ska jag fixa! Vi får väl som sagt se hur allting kommer att gå, men håll tummarna för att allting kommer att gå bra, okej? Uppdaterar er imorgon, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0