mind your own business!

2009-04-09 23:37:15

Det som irriterar mig och gör mig fruktansvärt förbannad är när folk lägger sig i andra människors liv och försöker förstöra. Jag syftar på en viss särskild person, men som jag inte tänker nämna vid namn, för det är obetydligt. Den personen jag syftar på har alldeles på tok för mycket fritid i sitt liv och har ingenting annat för sig än att förstöra andras, genom att sprida ut en massa bullshit som inte ens är sant. En person man trodde var ens vän, men som visade sig vara motsatsen. Vad vinner han på det liksom? Sanningen kommer alltid fram i slutändan och vem är det som kommer att ha långnäsa då? Jo, han. Jag förstår verkligen inte varför folk inte har bättre för sig än detta. Vart är världen på väg egentligen? Det är helt sjukt... Jag säger bara så här - mind your own business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0