how can you be so dr. evil?

2009-04-23 23:17:58

Dagens pluggande har gått skit och jag har huvudvärk utan dess like. Ingenting är bra just nu, blä! Imorgon är jag som tur är ledig, men jag ska åka in till stan ändå och göra lite ärenden. Jag har kommit i en period nu, då jag behöver hålla mig så sysselsatt som möjligt. Jag vet dock inte hur det blir imorgonkväll, så jag måste kolla upp det. Har planerat en galen kväll med mina underbara vänner (♥), men det tycks bara krångla, så jag får se hur det blir... Jag får kolla upp det imorgon, för nu ska jag lägga mig och sova. Godnatt mina vänner!


Jag minns när du skickade denna till mig. Det känns så fruktansvärt tungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0