vila i frid

2009-04-19 00:35:45

Imorse när jag vaknade, var jag helt omedveten om vad som hade hänt under nattens gång. Det var inte förrän mitt på dagen, när jag satte mig vid datorn, som jag insåg att någonting hemskt hade hänt och fick höra den hemska nyheten - att en tjej på gymnasiet hade dött. Jag kände inte Sandra personligen, men jag tänker på er alla som gjorde det, och det får mig att vilja gråta själv. Det är så fruktansvärt hemskt och tragiskt när sådant inträffar, så mina tankar går till hennes familj och vänner, vila i frid.

Och med detta sagt så vill jag berätta för min familj och mina vänner nu hur mycket de verkligen betyder för mig, hur förstörd jag skulle bli om någon av er försvann ur mitt liv, och hur mycket jag älskar er.

Här är några bilder på min familj och några av mina älskade vänner.

 


(+ en massa fler underbara personer, så tro för guds skull inte att jag glömt någon!)
Jag är så otroligt tacksam för att ni är en del av mitt liv. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjukt det här med Sandra, det sjunker inte in.

Jag vill inte inse!!Vi had eju trebvligt i onsdags Bentaa :D

2009-04-21 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0