8 mile

2009-08-27 21:59:50



Nu sitter jag här och har filmen "8 mile" i min hand. Linnéa har varit snäll och lånat ut den till mig. Sist när jag såg den här filmen, satt jag och några till hemma hos Linnéa och spolade tillbaka filmen minst 10 ggr. Anledningen var för att vi ville se den sista battlen mellan B-Rabbit och Papa Doc. Älskar verkligen den låten! Får till och med gåshud när jag kollar på det.

Och sist när jag var hos Ida så satt hon och jag och kollade på den battlen på youtube. Det fick mig att vilja hitta någon som hade filmen direkt och se filmen så fort som möjligt. Och nu så har jag fått låna den av L. Nu ska jag bara göra i ordning lite varm oboy och sen ska jag lägga mig och kolla på den. Vad tycker du om filmen 8 mile?

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag har faktiskt inte sett den filmen, men jag kan tänka mig att den är väldigt bra :D Du får ha en trevlig helg!:)Kram

2009-08-28 @ 14:01:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0