Biljard, Bockarna och "Vem är Bingo Rimér?"

2009-08-27 14:51:39

Igår åkte jag 22.20 bussen in till stan, för andra gången igår. Det blev lite av en impulsgrej - jag skulle gå på bockarna med grabbarna; Anton, Erik, Haime, Hans och Alex.



Först så gick vi på Manis och jag kollade på när grabbarna spelade biljard. Senare gick vi vidare till Bockarna och där träffade jag även Linnéa och Sandra. Det var mycket känt folk ute, vilket var väldigt trevligt. Jag var praktiskt taget nykter och hade roligt i alla fall. (y) Anledningen till varför jag gick ut var för att träffa folk och bara umgås. :) Det roligast jag hörde under kvällen var helt klart: "Vem är Bingo Rimér?". Vem vet inte vem Bingo Rimér är liksom? (Personen i fråga som frågade detta hålls anonym).


Jag och Alex inne på Bockarna, fint sörrö!

När de stängde, kom Lundh och hämtade oss och skjutsade hem oss till L. Vi fikade och snackade lite skit, samt mobbade Lundh för att han spelade wow. Haime och Anton kom även och joinade oss en liten stund. Sen somnade vi till Sweet Home Alabama.

När vi vaknade imorse, åkte vi typ direkt. De skulle åka till Sundsvall på en mässa angående jobb i Vemdalen, så jag fick skjuts hem. Tack för det! De frågade om jag ville följa med, men jag kapade. Ska dona på här hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0