Lördagskvällen spenderades i Gnarp

2009-08-16 23:21:43

Det blev ju ingen utgång för mig igår, för ovanlighetens skull, och jag kände verkligen att jag ville hitta på någonting, så... Jag fick skjuts av mina föräldrar, som var påväg till Sundsvall, till André i gnarp. Där umgicks jag med honom och Sören hela kvällen. Pizzasvull, Tekken 4, skata (de lärde mig åka skateboard, eller i alla fall "steg 1" och "steg 2") och så kollade vi på film. Vi kollade på "Wrong Turn 2" som vi sedan skämdes över att ha kollat på, eftersom det kan ha varit bland de äckligaste och sämsta filmerna vi någonsin sett. Det blev många goda skratt den kvällen och det behövdes verkligen. Tack grabbar för en kanon kväll, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0