En händelserik lördag

2009-08-31 12:48:55

I lördagskväll var jag på teater i Mellanfjärden. Teatern hette "Mina damer och Herman" och den var riktigt bra och rolig. Olle Sarri var ju helt klart bäst! Efter teatern gick vi till Sjömärket och åt. Jag åt en räkmacka, gött! Denna tradition som jag och min familj har varje år, att åka på teater i Mellanfjärden och sen äta på Sjömärket, är väldigt trevligt.



Efter middagen åkte jag in till stan, det blev utgång med brudarna. På Stadt träffade jag jättemycket trevligt folk, så det kunde inte bli någonting annat än en trevlig kväll. Två backar läsk spelade och gryyyymmma var dom. Det blev även mycket dans den kvällen, det gillas! Summering: en mycket bra kväll och det tackar jag mina underbara vänner för! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0