En dag i Sundsvall

2009-08-06 22:40:55

Min och Lindas morgonpromenad blev inte av. Vi försov oss och vaknade inte förrän mamma kom  in i mitt rum och sa att klockan var halv nio och att vi skulle åka om en halvtimme. När vi anlände till Sundsvall gick vi först på Birsta City och kikade. Jag fyndade en kjol på Gina tricot för 50 kr.



Har kollat på denna kjol ganska länge nu och äntligen har jag köpt den!

Efter det gick vi på IKEA. Först tog vi en fika på deras restaurang som de har på övervåningen och sen begav vi oss in i själva labyrinten. Jag köpte en ny lampskärm, tre ljusbehållare, byråben och knoppar (till byrån som jag håller på att göra om). Ni kommer att få se resultatet i ett senare inlägg.


Min fika på IKEA restaurangen, mmmums!

Runt tre tiden var vi klara och färdiga för att åka hemåt. Blev lite senare än vi hade tänkt oss, men det gjorde ingenting. Det blev ingen utgång sen på kvällen heller, utan det blev en lugn hemmakväll istället. Det behövdes verkligen efter att ha ränt på stan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

en bild för mycket på kjolen o en för lite på mig!

2009-08-12 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0