Sova, äta, sova, äta, sova?

2009-08-21 17:29:04

Idag kändes det verkligen som att jag var två år igen. Det enda jag gjorde när jag var liten var att äta, sova och skrek när jag inte fick som jag ville. Och det är precis vad jag har jag gjort idag, om man bortser ifrån skrikandet vill säga.

Jag har även varit ensam hemma hela dagen, så jag har inte haft någon som har sagt åt mig att jag måste kliva upp till exempel, så idag sov jag till klockan tre. Eller ja, först så vaknade jag vid klockan 08.00. Då klev jag upp och åt frukost, sen gick jag upp och la mig igen och sov till klockan 15.00 och då gick jag upp och åt någonting litet igen. Jag har ingen aning om hur jag lyckades med detta, att sova en sisådär 14 timmar. Jag gick inte och la mig senare än vanligt eller nått heller. Weird.. men nu är jag utvilad i alla fall.

Vad ska jag göra ikväll? Jag blir bara hemma ikväll. Jag ska föra över mina bilder från den gamla datorn till den nya och sen ska jag fortsätta med städningen och ommöbleringen, samt att syrran ska göra fransk manikyr på mig. Och såklart äta middag och sen sova. Detta fick mig att fundera; är det såhär mina dagar kommer att se ut nu när jag inte går i skolan? Sova, äta, sova, äta, sova? Nä, nu får det tamejfan bli ändring, vägrar ha det såhär! Imorgon blir det i alla fall en efterlängtad utgång. Någon mer som ska ut imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0