Gratisbio

2009-08-29 15:40:04

Gratisbio är en hemsida där man enkelt kan samla poäng genom att delta i bland annat olika undersökningar och tävlingar, samt få varuprover och ta del av intressanta kampanjer.

Jag har varit medlem ett bra tag nu, men inte varit speciellt aktiv förrän nu. Genom att jag värvar fler medlemmar tjänar jag mer poäng, vilket resulterar i att jag får möjligheten att växla in mina poäng mot biobiljetter, presentkort till en valfri butikskedja eller en valfri tidningsprenumeration. Man kan även köpa filmer billigt, genom att samla poäng. Detta kan ni också göra om ni blir medlemmar. Bli medlemmar genom att klicka på den här länken, och på så sätt värvas ni av mig.

Come on, man kommer att tjäna på det! Och det är så himla kul och enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0