I can't give you anything, if you don't give me all you've got

2009-08-28 16:38:28

Det var egentligen meningen att jag skulle åka in till stan idag, men jag kapade det. Jag kände mig alldeles groggy när jag vaknade, så jag gick och la mig igen. Tror jag börjar bli sjuk and it sucks!

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Det enda jag vet är att jag och syrran ska åka och äta nu och att jag kommer att vara ensam hemma resten av kvällen. Syrran ska åka till en kompis, mamma är i gävle och pappa ska äta middag med några arbetskamrater. Så vi får väl se vad jag hittar på. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kunde jue varit där och tagit hand om dig hehehe

2009-08-28 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0