Onsdag

2009-08-19 20:12:15

Eftersom jag inte kunde somna om imorse, klev jag upp. Låter logiskt va? Wellwell... Jag åt frukost med pappa, som skulle åka iväg och spela golf, och sen satte jag mig och kollade på film - två filmer rättare sagt. Step up och Step up 2, riktigt gryyyymma filmer om ni frågar mig. De rekomenderas verkligen!

Efter middagen tyckte vi att det var dags för Alix och Lily att träffas face-to-face, och det gick förvånandsvärt bra. Alix var lugn, medans Lily reste ragg till en början (trodde det skulle vara tvärtom, om jag ska vara helt ärlig). Sen gosade dem och Alix pussade lite på henne. Det var så gulligt.

Just nu mår jag inge vidare, tyvärr. Kände mig febrig imorse och nu känner jag mig lite yr (OKEJ, yrare än vanligt!) och har en konstig känsla i magen - inte bra. Därför blir jag hemma ikväll och bara tar det lugnt. Får ta igen det jag missade ikväll, på lördag. Nu ska jag ta mig en alvedon och lite varm oboy och läsa min nya Cosmopolitan som kom i brevlådan idag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0