Sol, slipning och SatC

2009-08-06 23:55:43

Idag kunde jag verkligen inte ta mig upp ur sängen. Jag vaknade runt nio, halv tio tiden och klev inte upp ur sängen förrän vid halv tolv tiden. När jag väl tagit mig upp ur sängen, gick jag ut och åt frukost ute på altanen (så härligt!) och sen la jag mig en stund och solade, samt slipade på byrån. Snart får ni se före- och efter bilder! Efter det har jag inte gjort någonting speciellt, förutom att ligga och kolla på SatC med syrran.

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och åka iväg till stranden i Sörfjärden med mamma, syrran och Carro. Första dagen på stranden i år, om man bortser ifrån Bulgarien vill säga. Helt sjukt! Hela förra sommaren spenderades praktiskt taget på stranden. Har dock läst att nu i augusti ska det verkligen bli kanon väder, så jag hoppas att man kan tillbringa fler dagar än morgondagen där åtminstone. Speciellt nu när jag är ledig fram till 12 september!

Kommentarer
Postat av: Carro

Heeey, jag kom ju aldrig till stranden :'( hade ingen skjuts.. du får skaffa körkort så får du skjutsa runt mig ;) tokaaa

2009-08-07 @ 12:21:07
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0