Vaknade på fel sida idag...

2009-08-22 11:03:15

Vad roligt det är när man vaknar och kollar ut genom fönstret och upptäcker att det verkligen spöregnar. Och när man går in på yr och läser där att det ska spöregna heeeeela dagen. Skitkul! Visst, det är ganska mysigt med regn, men det är förjäkla tråkigt också. Är hösten redan här? Får hoppas på att det blir strålande sol imorgon, annars deppar jag ihop totalt. Tiden går ju så himla fort, håller ni inte med? Wellwell, men tanke på att det regnar så får man i alla fall inte dåligt samvete för att man sitter inne och gör absolut ingenting. Vilket roligt liv man har, not. Usch, vaknade på fel sida idag känner jag...

Kommentarer
Postat av: bella - foto och vardag

hej, fin blogg!

ska vi följa varandra vid bloglovin?

2009-08-22 @ 13:43:28
URL: http://bellajson.blogg.se/
Postat av: bella - foto och vardag

okej jag har lagt till dig nu :) lägger du till mig?

2009-08-22 @ 14:46:34
URL: http://bellajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0