Värmeskyddande spray

2009-08-12 15:32:08

Jag som använder plattång och hårfön dagligen, är i väldigt stort behov av att köpa en värmeskyddande spray. Jag har hittat några stycken nu på Eleven som jag tycker verkar kanon bra. Så nu har jag lite beslutsångest och tänkte rådfråga er läsare. Har du provat någon av dessa? Är den bra eller dålig? Vilken är/verkar bäst? Har ni några andra tips på värmeskyddande spray?


Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist  -  79 kr
Om du använder plattång för att få ditt hår rakare är det här produkten för dig. Denna mist innehåller antioxiderande grönt te-extrakt, som skyddar håret från plattångens värmeskador. Använd misten på hårets båda sidor innan du använder plattången.
  • Spraya i handdukstorrt hår och föna.
  • Spraya igen på varje sektion och sida innan du använder plattången.
  • Resultatet är ett rakt och skinande hår som ser underbart ut
  • Innehåll: 200ml






Scandinavian Formula Värme-Spray - 79 kr
Denna produkt hjälper till att skydda ditt hår mot värmeskador orsakade av sol, fön-, lock- eller plattång. Värme-Spray innehåller skyddande ämnen som aktiveras vid värme av olika slag. Du förkortar torktiden, skyddar håret mot slitage och får tillbaka glansen i ditt hår.
  • Spraya i handdukstorrt hår, föna/torka och styla håret. Spraya i torrt hår om du bara vill skydda håret mot solens värme.
  • Innehåll: 200 ml
  • Skyddar mot värmeskador



Get InStyle Heat Protection - 90 kr
Innehåller veteprotein som tillsammans med silikon formar ett skyddande skikt på hårfibrerna - upp till 300 graders värme. Berikat med antioxidanten lakrits som har fuktbevarande egenskaper för att bibehålla styrka och vitalitet.
  • Värmeskyddande spray som skyddar vid föning & användning av plattång.
  • Innehåll: 200 ml

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag använder Lee Stafford. Luktar hur gott som helst :)

2009-08-12 @ 17:06:41
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Therese

jag använder den rosa jag med :) men jag tkr det luktar för starkt och för mkt så jag tar bara lite av den. använder det inte så ofta heller så den funkar ändå, men om jag skulle använda den ofta och ta mkt av den skulle jag nog inte klara av doften.. :)

2009-08-12 @ 17:50:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vill du ha en riktig dunderspray ska du kolla på Redken's fabricate, gudomlig men ganska dyr, den räcker ett bra tag. Poouts!

2009-08-12 @ 19:50:04
URL: http://madeleinestroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0