S A T U R D A Y

2009-12-19 16:49:46

Dagen började rätt så segt, men sen så kom jag igång med min städning och nu är det äntligen klart! Det gick mycket bättre denna gång, för denna gång slog jag inte tån i dammsugaren och gav upp. Är även stolt över att säga att jag inte ska gå ut ikväll. För några veckor sedan bestämde jag mig för att vara nykter fram till juldagen och det har jag hållt också. DUKTIG TJEJ!



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vid klockan sex så kommer Stina hit och umgås. Det är första gången hon ska hem till mig, vilket är ganska sjukt med tanke på att vi har varit bästa kompisar ett bra tag nu. Det ska i alla fall bli kul! :) Det var även meningen att Emma skulle komma och umgås, men hon mådde tyvärr inge vidare. :( Du får krya på dig, babe. ♥ Nu: duuuusch!

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: ja, jag vet inte riktigt än. vi gav oss ut i kylan och åkte skoter igårkväll ändå... brrrrr!! vi har varit ute idag med, så det blir väl skoter av det som är kvar av den här helgen :p vad ska du göra då? kram!<3

2009-12-19 @ 17:12:47
URL: http://hannaberglin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Min dag har varit fin, fullt i jobb men nu är det ledighet som gäller resten av helgen =P



Händer det något roligt för dig då?

2009-12-19 @ 17:13:49
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: Anniepie

På lovet ska jag jobba, umgås med kompisar och bara ta det lugnt.Måste tyvärr plugga lite med för att jag har prov andra dagen när jag kommer tillbax till skolan. :P haha Ahh men jag har oxå en kompis som jag umgås med i skolan varje dag och hon har inte heller vatt hos mig någon gång. Helt sjukt, men man umgås ju så mycket i skolan så det blir liksom inte :P hehe Kram! :)

2009-12-19 @ 17:18:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: emma din brud

vill också mysas :(

2009-12-19 @ 20:38:08
Postat av: Anonym

mer outfits bilder :D. Har ännu inga vinterskor jag gillar, visa gärna bild på dina skor och jacka, kanske man får lite insperation :)

2009-12-19 @ 21:56:44
Postat av: maariawh

Hej! Allt bra? :)

2009-12-20 @ 21:15:49
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0