Is there anyone out there, cause it's getting harder and harder to breathe

2009-12-07 17:48:26

Efter 15 timmars sömn inatt, så har jag varit väldigt utvilad och har varit det hela dagen. Just nu så sitter jag och funderar litegrann och börjar faktiskt få lite panik över julklapparna jag inte har köpt och nyårsklänningen jag inte har hittat ännu.

På lördag så ska jag åka till Birsta och då kommer nog stressen angående julklappana att försvinna lite, men min nyårsklänning är fortfarande ett stort frågetecken. Jag får nog göra så som jag gjorde förra året - göra en egen design på hur jag vill att min nyårsklänning ska se ut, köpa tyg och sen be världens snällaste mamma göra den. Nu måste jag återgå till mitt planerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0