The truth be told I miss you... and truth be told I'm lying

2009-12-04 19:03:54

Inatt somnade jag som en stock framför tv:n och sov fram till kl. 12 idag. Inte nå vidare bra kanske, men skönt! Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att kolla på The Hills och spelat Tekken. Jag har fått låna A's tv-spel och nu har jag suttit och nött Tekken så mycket att jag har blåsor på alla fingrar, typ. SWEEEEET! Not. Men kul som fan!

Har precis ätit middag och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Efter det blir det till att kolla på "Flickan som lekte med elden" och svulla i mig min vita choklad, mmmmums!

Anledningen till varför jag inte uppdaterar lika mycket som jag har gjort tidigare, är för att jag ingen vidare lust att blogga. Har ingen blogginspiration, så därför yrar jag bara på om vad jag har gjort under dagen och inte ger er några tips eller någonting liknande. Men jag hoppas jag piggnar på mig snart och börjar blogga som tidigare. Nu: dusch! Hoppas ni har en bra fredagkväll, sötnosar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0