Jag kände dina ögon den natten, dom följde varje steg

2009-12-03 19:40:37

Det blev som planerat igår i alla fall. A kom hit och tv-spelsturneringen började nästintill direkt. Och om ni frågar mig så vann jag med hästlängder, men om ni frågar A så får ni nog inte samma svar (haha!), men roligt hade vi i alla fall. Efter det kollade vi på Grey's och Beck och efter det så kollade vi på "The Recruit", som var jäkligt bra enligt mig.

Idag har jag först varit hos tandläkaren och det gick väl bra. Efter det på komvux och banken och sen har jag bara varit hemma. Har även bokat ett möte med arbetsförmedlingen, så dit ska jag nästa vecka!

Ohmy, nu händer det mycket känner jag. Nu är jag så satans trött, så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Jag skulle lätt kunna lägga mig och sova nu, men jag är rädd att jag vaknar vid elva eller tolv och är pigg (min vanliga tur, liksom), så då står jag hellre ut med min trötthet i någon timme till.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Vilken tönt du är! ;D

2009-12-03 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0