108 dagar kvar

2009-02-17 09:38:28

Hej allihopa! Allt bra med er idag? Jag hoppas verkligen det. Med mig är det dock sådär, pga. all stress. Några kurser som jag har avslutas nästa vecka, så det är ganska mycket som ska vara klart innan dess - helst i mitt "favoritämne" engelska c. Inlämningsuppgifter: essay och theme essay. Lektionstid: booktalk och essay. Och detta är bara i engelska c.Nu kanske ni förstår varför jag är liiite stressad?

Nu när jag kommer hem så ska jag kolla på det nya gossipgirl-avsnittet (om det ens kommer ut något idag, någon som vet?) och sen blir det plugg för hela slanten. Jag är verkligen skolless just nu, uäk. Men jag får försöka tänka positivt - det är knappt fyra månader kvar till studenten, som är = 108 dagar kvar. Kämpa, kämpa, kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0