fredagen den 13:e

2009-02-13 18:53:54

Dagens outfit
Svart långärmad tröja @ Gina tricot
Svart skärp med guldspänne @ Gina tricot
Gråa leggins @ Åhléns
Skor @ Skokompaniet (syns dock inte på bilden)
Ring & armband = presenter

Jag åkte som sagt till skolan tidigare idag, närmare bestämt två timmar innan jag egentligen börja, så jag fördrev tiden med att umgås med mina brudar (<3) och sen gick vi på modeshow tillsammans. Modeshowen var riktigt, riktigt bra. (Ida, Sara, Frida & Silje - bra jobbat brudar!)

Några bilder från modeshowen



Psykologi provet och powerpoint presentationen är nu avklarad, duktig tjej! Känns så fruktansvärt skönt att ha det gjort. Men psykologi provet var verkligen weird. VI skulle bara ha prov på våra instuderingsfrågor och det var vad HALVA provet handlade om. Den andra delen handlade om stress (WTF?!). EN fråga hade vi om stress i våra instuderingsfrågor, ingenting mer. Jag undrar hur det gick för mig på provet ja, usch. Fick improvisera. Håll tummarna för mig, please?

Min kväll kommer i alla fall att spenderas hemma, för ovanlighetens skull. Jag orkar verkligen inte hitta på någonting, så det kommer bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Jag käkade nyss pizza och kollade på "National Treasure". Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen så ska jag börja fixa med min nya garderob som ännu inte är ihopsatt eller så ska jag vara extremt duktig och skriva klart min essay. Hmmm... Kul att plugga på en fredagkväll då? Njaaaeee... skulle inte tro det va. Just nu känner jag bara för att gå ner och kura ner mig under filten i soffan och mysa till en film med massa godis (mmmums!) och det är precis vad jag tänker göra det!
Jag får se om E (♥) även kikar förbi en sväng. Han ska vara chafför ikväll och ska skjutsa nå folk till en fest här i vattrång där jag bor, så han kommer förmodligen att kika förbi här en sväng innan han måste åka iväg igen. Bättre än inte alls? (haha!) Men jag kommer i och för sig att träffa honom imorgon. :) Wellwell, nu är det film och godis som gäller!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0