ohmy ,

2009-02-14 13:33:15

Bild tagen från TV4:s hemsida.

Min fredagkväll började med att kolla på "Let's dance" med mina päron. Någon mer som kollade på det? Riktigt underhållande faktiskt. Carl-Jans moves och hans juckabrallor (wtf?! haha!) Men George Scotts kommentar om Tony Irvingar var helt klart roligast, dock inte så smart och diskret gjort utav honom.

För er som inte kollade på "Let's dance" igår eller vet vad jag pratar om, så var det såhär att George kallade Tony för en fjolla, mer eller mindre, och det var kanske inte ett så smart drag utav George? Och jag läste nu på TV4:s hemsida att Tony påpekar själv att han är en fjolla, men är inte mindre man för det, och han tycker även att George utryckte sig som en neandertalare och George är ledsen. Well, vi får väl se hur det går för George nästa fredag.

Efter "Let's Dance" henkade jag med papi och hämtade sis, som hade varit på bio inne i stan. Sedan när vi kom hem började jag & sis att kolla på film och snacka om allt från himmel till jord, mycket trevligt. Det var i stort sett hur min fredagkväll såg ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0