goodnight sweethearts!

2009-02-18 23:17:25

Guuuud, så skönt att ha färgat utväxten igen. Nu innan jag färgade hade jag mörkbrunt typ, men en förjäkla utväxt (usch!). Men nu: I'm back in black, people!


Det blev ytterst lite pluggande idag, men jag har verkligen ingen ork. Hur hittar man motivation till att plugga när man är så skolless som jag är nu? Ge mig gärna tips, för det behövs verkligen nu.

Patrick Dempsey, grrr...

Nä, nu får jag väl ta och säga godnatt för mig, men först måste jag vara säga: I just loooooove Grey's Anatomy. Någon mer som kollade på säsongspremiären på femman ikväll? Vad tycker ni om serien och behöver jag ens fråga er vad ni tycker om Mr. Patrick Dempsey?

Wellwell... läggdags, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0