you and me are like one heartbeat

2009-02-15 22:39:59

Jag har haft en riktigt bra och mysig helg och det hoppas jag att ni också har haft.

Kvällen började med att E kom och hämtade mig och sen skjutsade vi in grabbarna in till stan. Efter att vi hade släppt av dom, åkte vi hem och kollade på film & myste, väldigt trevligt. (♥) Vid 02.30 ringde grabbarna och ville ha skjuts hem. Det var en väldigt underhållande bilresa hem, måste jag säga (haha!).

Även denna dag har bestått av film & mys. Men nu är jag hemma och sitter och kollar på "Beck - Gamen" samtidigt som jag försöker plugga lite naturkunskap (har prov imorgon). Artärer, kapillärer, vener och allt vad det nu heter. Well, bäst jag fortsätter med det nu, så jag kan det tills imorgon. Wish me luck!


You make me shine brighter than the sun.

Kommentarer
Postat av: Marie

svar: tack så jättemycket :)

2009-02-16 @ 09:39:14
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0